Wszystkie zakupione w sklepie panel.freepower.pl Towary objęte są gwarancją producenta lub dystrybutora. Informacja o czasie obowiązywania gwarancji znajduje się w karcie każdego produktu w naszym sklepie (obok informacji o cenie i dostępności) oraz w dokumencie gwarancyjnym dostarczonym wraz z produktem. Zakres gwarancji udzielonej przez producenta / dystrybutora określa dołączony do Towaru dokument gwarancyjny. Reklamacje oparte na gwarancji producenta należy składać na podane w dokumencie gwarancyjnym adresy autoryzowanych serwisów. Sklep panel.freepower.pl może pośredniczyć w realizowaniu gwarancji. W celu dokonania reklamacji gwarancyjnej w naszym sklepie zalecamy wypełnienie Formularza reklamacyjnego i odesłanie go wraz z produktem na nasz adres: Freepers ul. Pomorska 41 90-203 Łódź W ciągu 14 dni od zgłoszenia reklamacji z tytułu obowiązującej gwarancji poinformujemy o dalszym trybie postępowania. SZYBKA PROCEDURA REKLAMACJI GWARANCYJNEJ:
Dodatkowo informujemy, że w celu skrócenia napraw sklep panel.freepower.pl dysponuje własnym serwisem, który w porozumieniu z wybranymi producentami i za ich zgodą dokonuje napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych nie wymagających bezpośredniej ingerencji producenta. Więcej informacji na ten temat znajdą Państwo w dziale Serwis. |