To proste! W sklepie panel.freepower.pl umożliwiamy korzystanie z systemów ratalnych mRaty (mBanku) oraz eraty (Raty Santander Consumer Bank SA). 1. Zaloguj się na swoim koncie w sklepie panel.freepower.pl Jeśli jeszcze nie masz konta użytkownika to w każdej chwili możesz je założyć: Załóż nowe konto 2. Sprawdź wszystkie swoje dane i złóż zamówienie Pamiętaj, że aby korzystać z rat, wartość Twojego koszyka musi przekraczać próg minimalny: Minimalna kwota zamówienia: 100 PLN Minimalna kwota zamówienia: 300 PLN Na etapie wyboru formy płatności wybierz odpowiedni dla Ciebie system ratalny. 3. Po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do wniosku ratalnego przygotowanego przez bank. Wypełnij go i złóż wniosek, postępując wg. instrukcji. Gotowe! Teraz czekamy na potwierdzenie z banku. Jak tylko otrzymamy informację o przyznaniu rat, wyślemy Twoje zamówienie. UWAGA 1 Kiedy już złożysz zamówienie, w którym wybraną formą płatności są raty, uzyska ono status "oczekujące". Wypełnij i wyślij do banku wniosek ratalny, który wyświetli się po potwierdzeniu zamówienia. Po prawidłowym wypełnieniu formularza i wysłaniu go do systemu, powrócisz na stronę sklepu panel.freepower.pl na której otrzymasz infromację na temat nr. wniosku i nr. zamówienia dla składanego wniosku. W przypadku gdy bank odrzuci Twój wniosek zamówienie zostanie anulowane i uzyska status "nieudane". Status "oczekujące" zmieni się dopiero wtedy kiedy bank potwierdzi przyznanie rat. UWAGA 2 Wniosek o raty możemy także złożyć wchodząc w swoje konto w sklepie ( przycisk Twoje Konto ) następnie klikając ZOBACZ przy zamówieniu które ma status Raty Oczekujące. W podglądzie zamówienia mamy taki sam przycisk Złóż Wniosek jak w podsumowaniu zamówienia. W przypadku jeśli wcześniej zrezygnowaliśmy z wypełniania wniosku w jednym z systemów ratalnych możemy z tej pozycji złożyć wniosek ponownie. Dane zamówienia pozostaną niezmienione. UWAGA 3 Prosimy o dokładną weryfikację danych podczas składania zamówienia dotyczącego zakupów na raty. Raz złożone zamówienie nie podlega edycji jeśli chodzi o zawartość produktową i koszty wysyłki. Jeśli jednak zamówienie będzie wymagało takiej zmiany jak pozycje produktowe - prosimy o kontakt z obsługą sklepu, w celu anulowania błędnego zamówienia i poinstruowania odnośnie nowego prawidłowego zamówienia. |