Prowadzimy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu dostępnego w naszym asortymencie. Zgłoszenie naprawy Zgłoszenie sprzętu do naprawy odbywa się przez dostarczenie go do siedziby sklepu osobiście lub drogą pocztową/kurierem wraz z wypełnionym przez klienta formularzem. >> Pobierz formularz zgłoszenia do naprawy Koszty transportu Koszt dostarczenia sprzętu do serwisu pokrywa klient. Zwrot sprzętu objętego gwarancją odbywa się na koszt serwisu. W przypadku napraw nie objętych gwarancją klient ponosi koszty zwrotu sprzętu (20 zł przesyłka paczką kurierska) Wycena i koszty naprawy Każda usługa serwisowa wyceniana jest indywidualnie w ciągu 2-3 dni roboczych od dostarczenia przedmiotu naprawy do naszego serwisu. Kosztorys naprawy wysyłamy do klienta wiadomością e-mail. Po akceptacji klienta przystępujemy do naprawy. Sprzęt odsyłamy po zaksięgowaniu wpłaty za usługę. W szczególnych przypadkach wysyłamy sprzęt za pobraniem (za dodatkową opłatą - zgodnie z obowiązującym cennikiem). Czas realizacji usługi Maksymalny czas naprawy gwarancyjnej i pogwarancyjnej wynosi 14 dni. Dokładamy wszelkich starań, aby czas ten był możliwie najkrótszy (zazwyczaj 2-3 dni). W szczególnych przypadkach (np. gdy niezbędne jest ściągnięcie części zamiennych) czas naprawy może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany. Pytania? Kontakt z serwisem: Łódź, Pomorska 41 (+48 42) 239 41 77 sklep@panel.freepower.pl |