menumoj-koszyk

LOGOWANIE

X

Nowe kontoZapomniałem hasła!
TEL. 42 239 41 77

Reklamacja - sklep Panel.Freepower.pl

Jeśli uważasz, że zakupiony towar jest wadliwy, możesz dokonać jego reklamacji - odstąpić z podaniem przyczyny od umowy albo zażądać obniżenia ceny albo naprawy bądź wymiany towaru na nowy.
Pamiętaj, że jeśli nie masz pewności że towar jest wadliwy, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny i zwrócić towar. Szczegółowe informacje na ten temat, w tym odnośnie terminów na odstąpienie i zwrot, znajdziesz tutaj.
Rodzaj reklamacji
Reklamacja towaru może się odbywać w jednym z dwóch trybów: reklamacja z tytułu gwarancji (gwarancyjna) albo reklamacja z tytułu rękojmi.
Obydwie ścieżki różnią się nieco procedurą a skorzystanie z jednej nie wyklucza możliwości późniejszego skorzystania z drugiej. .


REKLAMACJA GWARANCYJNA

Jest to reklamacja, której zasady reguluje dostarczony wraz z towarem dokument "karta gwarancyjna". W tym trybie możesz złożyć reklamację zarówno u autoryzowanym serwisie producenta, lub skorzystać z naszego pośrednictwa. Wybierz wygodniejsze dla Ciebie rozwiązanie.

REKLAMACJA Z TYTUŁU RĘKOJMI

Jeśli stwierdzisz, że zakupiony u nas towar ma wadę fizyczną lub prawną możesz również skorzystać z rękojmi.
W tym trybie bardzo ważne jest przestrzeganie przewidzianych prawem terminów.
W przypadku niektórych produktów może się również okazać, że czas obowiązywania rękojmi jest krótszy niż czas obowiązywania gwarancji.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami rękojmia obowiązuje przez 2 lata od chwili kiedy towar zostaje wydany.
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa przypadkowej utraty lub uszkodzenia rzeczy na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Procedura reklamacyjna
1. Wypełnij formularz reklamacyjny.

2. Wyślij do nas wadliwy towar. Do przesyłki dołącz:

- w miarę możliwości dowód zakupu bądź jego kopię (jeśli takowy posiadasz); pamiętaj że dowodem zakupu może być np. paragon, faktura, bankowe potwierdzenie przelewu, wydruk zrzutu ekranu wiadomości e-mail potwierdzającej zakup)
- Towar wraz z elementami kompletu jeśli takie są.

3. Po otrzymaniu Twojego zgłoszenia, rozpatrzymy Twoją reklamację i w ciągu 14 dni poinformujemy Cię o tym czy reklamacja została rozpatrzona pozytywnie oraz o dalszym trybie postępowania.
Kontakt
kontakt-telefonicznytelefon:42 239 41 77
JAK DO NAS TRAFIĆ:Sklep fotograficzny
Łódź, Pomorska 41
PN-PT: 8:30 - 16:30
SB/ND: nieczynne
kontakt-mailowyemail:panel@freepower.pl
KORESPONDENCJAFreepers Spółka Cywilna
90-203 Łódź, ul. Pomorska 41
NIP: 7251953528
KONTO BANKOWE (Money transfer data):PKO BP: 34 1020 1068 0000 1202 0370 8740 - przelewy krajowe, PLN PKO BP: PL 25 1020 1068 0000 1102 0370 8757 - zagraniczne, EURO currency
BIC/SWIFT CODE: BPKOPLPW
FREEPERS S.C., Pomorska 41
Numer konta PKO BP (krajowe): 34 1020 1068 0000 1202 0370 8740
Numer konta PKO BP (zagraniczne, EURO money transfer): PL 25 1020 1068 0000 1102 0370 8757 - BIC/SWIFT CODE: BPKOPLPW
PŁATNOŚCI:platnosc-visaplatnosc-mastercardplatnosc-paypalplatnosc-imoje
DOSTAWA:dostawa-fedexdostawa-upsdostawa-pocztapolskadostawa-paczkomatydostawa-dpd
WSPÓŁPRACUJEMY:studio-evilbanana-logo