LOGOWANIE
X
Parasolka odbijająca złota o średnicy 110cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka odbijająca srebrna o średnicy 110cm z wewnętrznym białym dyfuzorem.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka / Softbox o średnicy 110cm. Odbija światło, które następnie przechodzi przez rozpraszający je dyfuzor.
Towar chwilowo niedostępnyParasolka / Softbox o średnicy 110cm. Rozprasza światło pod szerokim kątem.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka odbijająca srebrna o średnicy 110 cm. Powłoka zewnętrzna w kolorze srebrnym
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka odbijająca o średnicy 110cm. Wewnętrzna powierzchnia: biała - gumowana. Poszycie zewnętrzne: czarne
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka rozpraszająca transparentna biała o średnicy 110 cm.
Towar chwilowo niedostępnyParasolka odbijająca biała o średnicy 155cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka odbijająca biała o średnicy 110 cm.
Towar chwilowo niedostępnyParasolka odbijająca srebrna o średnicy 110 cm.
Towar chwilowo niedostępnyParasolka o średnicy 110cm oraz mieszanej powłoce odbijającej, srebrnej i złotej.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hParasolka odbijająca srebrna o średnicy 110cm z wewnętrznym białym dyfuzorem.
Towar chwilowo niedostępnyParasolki fotograficzne to jedne z najprostszych modyfikatorów światła. Znajdziemy wśród nich zarówno niewielkie dyfuzyjne parasolki studyjne, których celem jest tylko rozpraszanie światła jak i ogromne parasole sferyczne, których zadaniem jest wypełnienie światłem całego planu zdjęciowego. W zależności od zastosowania parasolki fotograficzne możemy podzielić ze względu na rodzaj ich powierzchni. Parasolki srebrne będą odbijać światło i nieco zmniejszą jego temperaturę barwową, z kolei parasolki złote będą je ocieplać. Wspomniane już parasole dyfuzyjne określane też jako parasole transparentne nie odbijają światła a przepuszczają je przez półprzezroczystą białą powierzchnię. W efekcie powinniśmy otrzymać miękkie, rozproszone światło. Należy pamiętać, że parasole fotograficzne są narzędziem, które powinniśmy wybrać wtedy kiedy chcemy oświetlić dużą część planu zdjęciowego. Jeśli zależy nam na większej precyzji o oświetleniu wybranych elementów powinniśmy pomyśleć o softboxach lub wąskich czaszach.