LOGOWANIE
X
Profesjonalne oświetlenie studyjne. Max moc 1950W. Podział pracy na 3 niezależne sekcje.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOdpowiednik tradycyjnych 140W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyDwie podwójne oprawki z żarówkami 125W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hStudyjna lampa światła ciągłego z pięcioma oprawkami E27. W zestawie z lampą softbox 50X70 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hPrzeznaczona do współpracy z namiotami i stołami bezcieniowymi. Żarówka 36W. Zakres wysokości 40-50 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŻarówka 155W, E27. Odpowiednik tradycyjnej żarówki 700W. Temperatura barwowa 5500K.
Towar chwilowo niedostępnyLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 50x70. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa 4xE27. Oprawka na 4 żarówki E27 z softboxem. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki. Statyw 71-205cm
Towar chwilowo niedostępnyLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 60x60. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar chwilowo niedostępnyLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 60x90. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw światła ciągłego 5xE27 z softboxem 60x90cm, pięcioma żarówkami 85W i statywem 250cm
Towar chwilowo niedostępnyReflektor halogenowy 150W. Regulacja jasności.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hZestaw światła ciągłego 4xE27 z softboxem 60x90cm, czterema żarówkami 65W i statywem 205cm
Towar chwilowo niedostępnyReflektor halogenowy 150W.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw światła ciągłego 5xE27 z softboxem 50x70cm, pięcioma żarówkami 85W i statywem 250cm
Towar chwilowo niedostępnyŚwiatło ciągłe to szereg rozwiązań stosowanych z powodzeniem zarówno w filmie jak i w fotografii. Znajdziemy tu zarówno bardzo mocne lampy halogenowe z soczewką fresnela jak i energooszczędne świetlówki fluorescencyjne, panele świetlne czy najnowocześniejsze lampy i panele LED - przystosowane do współpracy ze standardowymi modyfikatorami światła. Wybór właściwego rozwiązania zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę, że oświetlenie ciągłe często stosuje się w dziedzinach fotografii, które pozwalają na długą ekspozycję takich jak np. fotografia produktowa a znacznie rzadziej w przypadku scen dynamicznych np. fotografia sportowa. W tej drugiej sytuacji znacznie lepszym rozwiązaniem będzie oświetlenie błyskowe. Z kolei niewielkie panele LED są popularnym rozwiązaniem w filmowaniu.