LOGOWANIE
X
Lampa 9 x 28W z podziałem na 5 sekcji, w zestawie z softboxem octa 80cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa LED 150W. Hybrydowe zasilanie. Temperatura barwowa: 5500K. Płynna regulacja mocy. Mocowanie Bowens.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hProfesjonalne oświetlenie studyjne. Max moc 1950W. Podział pracy na 3 niezależne sekcje.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOprawka oświetleniowa z 2 żarówkami 28W. Parasolka odbijająca srebrna 90cm. Statyw 71-205cm.
Towar chwilowo niedostępnyDwie oprawki z 4 żarówkami 28W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 400W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyLampa daje spolaryzowane i silnie ukierunkowane światło. Regulacja soczewką pozwala zmienić stopień jego koncentracji.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOprawka oświetleniowa z żarówką 85W. Parasolka odbijająca srebrna 90cm. Statyw 71-225cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor Fresnela 2000W. Regulacja natężenia światła.
Towar chwilowo niedostępnyDwie oprawki z żarówkami 85W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hDwie oprawki z 4 żarówkami 85W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŻarówka kompaktowa 85W, E27 BASIC.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hPodwójna oprawka oświetleniowa z 2 żarówkami 85W. Parasolka odbijająca srebrna 90cm. Statyw 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hSzybki w montażu softbox 50x70 z oprawką na żarówkę E27.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOdpowiednik tradycyjnych 600W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŚwiatło ciągłe to szereg rozwiązań stosowanych z powodzeniem zarówno w filmie jak i w fotografii. Znajdziemy tu zarówno bardzo mocne lampy halogenowe z soczewką fresnela jak i energooszczędne świetlówki fluorescencyjne, panele świetlne czy najnowocześniejsze lampy i panele LED - przystosowane do współpracy ze standardowymi modyfikatorami światła. Wybór właściwego rozwiązania zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę, że oświetlenie ciągłe często stosuje się w dziedzinach fotografii, które pozwalają na długą ekspozycję takich jak np. fotografia produktowa a znacznie rzadziej w przypadku scen dynamicznych np. fotografia sportowa. W tej drugiej sytuacji znacznie lepszym rozwiązaniem będzie oświetlenie błyskowe. Z kolei niewielkie panele LED są popularnym rozwiązaniem w filmowaniu.