LOGOWANIE
X
Przeznaczona do współpracy z namiotami i stołami bezcieniowymi. Żarówka 36W. Zakres wysokości 40-50 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa na 4 żarówki E27 z softboxem oktagonalnym 85cm. Dwie sekcje po 2 żarówki.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa 9 x E27 z podziałem na 5 sekcji, w zestawie z softboxem octa 80cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa typu ring. Materiałowy dyfuzor oraz mocowanie aparatu w zestawie. Moc: 90W
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor halogenowy 150W. Regulacja jasności.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOdpowiednik tradycyjnych 200W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 140W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyŻarówka 155W, E27. Odpowiednik tradycyjnej żarówki 700W. Temperatura barwowa 5500K.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw oświetlenia ciągłego z softboxem oktagonalnym 60cm oraz statywem oświetleniowym 205cm. Moc 400W.
Towar chwilowo niedostępnyStudyjna lampa światła ciągłego z pięcioma oprawkami E27. W zestawie z lampą softbox octa 90 cm.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw dwóch softboxów okta50cm wyposażonych w światło ciągłe 4x28W. Zakres wysokości statywów 82-250cm.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw oświetlenia ciągłego z softboxem oktagonalnym 60cm oraz statywem oświetleniowym 225cm. Moc 800W.
Towar chwilowo niedostępnyZestaw światła ciągłego 4xE27 z softboxem oktagonalnym 85cm i czterema żarówkami 65W
Towar chwilowo niedostępnyZestaw światła ciągłego 4xE27 z softboxem oktagonalnym 85cm i czterema żarówkami 85W
Towar chwilowo niedostępnyZestaw światła ciągłego 4xE27 z softboxem oktagonalnym 85cm, czterema żarówkami 65W i statywem 205cm
Towar chwilowo niedostępnyŚwiatło ciągłe to szereg rozwiązań stosowanych z powodzeniem zarówno w filmie jak i w fotografii. Znajdziemy tu zarówno bardzo mocne lampy halogenowe z soczewką fresnela jak i energooszczędne świetlówki fluorescencyjne, panele świetlne czy najnowocześniejsze lampy i panele LED - przystosowane do współpracy ze standardowymi modyfikatorami światła. Wybór właściwego rozwiązania zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę, że oświetlenie ciągłe często stosuje się w dziedzinach fotografii, które pozwalają na długą ekspozycję takich jak np. fotografia produktowa a znacznie rzadziej w przypadku scen dynamicznych np. fotografia sportowa. W tej drugiej sytuacji znacznie lepszym rozwiązaniem będzie oświetlenie błyskowe. Z kolei niewielkie panele LED są popularnym rozwiązaniem w filmowaniu.