LOGOWANIE
X
Lampa 9 x E27 z podziałem na 5 sekcji, w zestawie z softboxem octa 80cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa LED 150W. Hybrydowe zasilanie. Temperatura barwowa: 5500K. Płynna regulacja mocy. Mocowanie Bowens.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hDwie oprawki z 4 żarówkami 85W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar chwilowo niedostępnyLampa daje spolaryzowane i silnie ukierunkowane światło. Regulacja soczewką pozwala zmienić stopień jego koncentracji.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hDwie oprawki z 2 żarówkami 125W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor Fresnela 2000W. Regulacja natężenia światła.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 140W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyDwie podwójne oprawki z żarówkami 65W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar chwilowo niedostępnyŻarówka 155W, E27. Odpowiednik tradycyjnej żarówki 700W. Temperatura barwowa 5500K.
Towar chwilowo niedostępnyDwie podwójne oprawki z żarówkami 125W. Dwie parasolki odbijające srebrne 90cm. Dwa statywy 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor halogenowy 150W. Regulacja jasności.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hZestaw dwóch softboxów okta50cm wyposażonych w światło ciągłe 4x28W. Zakres wysokości statywów 82-250cm.
Towar chwilowo niedostępnyPodwójna oprawka z żarówkami 125W. Parasolka odbijająca srebrna 90cm. Statyw 71-205cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor halogenowy 150W.
Towar chwilowo niedostępnyPrzeznaczona do współpracy z namiotami i stołami bezcieniowymi. Żarówka 36W. Zakres wysokości 40-50 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŚwiatło ciągłe to szereg rozwiązań stosowanych z powodzeniem zarówno w filmie jak i w fotografii. Znajdziemy tu zarówno bardzo mocne lampy halogenowe z soczewką fresnela jak i energooszczędne świetlówki fluorescencyjne, panele świetlne czy najnowocześniejsze lampy i panele LED - przystosowane do współpracy ze standardowymi modyfikatorami światła. Wybór właściwego rozwiązania zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę, że oświetlenie ciągłe często stosuje się w dziedzinach fotografii, które pozwalają na długą ekspozycję takich jak np. fotografia produktowa a znacznie rzadziej w przypadku scen dynamicznych np. fotografia sportowa. W tej drugiej sytuacji znacznie lepszym rozwiązaniem będzie oświetlenie błyskowe. Z kolei niewielkie panele LED są popularnym rozwiązaniem w filmowaniu.