LOGOWANIE
X
Profesjonalne oświetlenie studyjne. Max moc 1950W. Podział pracy na 3 niezależne sekcje.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hBardzo dobre odwzorowanie barw. Giętkie ramię do mocowania na statywie oświetleniowym w zestawie.
Towar chwilowo niedostępnyBardzo dobre odwzorowanie barw. Giętkie ramię do mocowania na statywie oświetleniowym w zestawie.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hBardzo dobre odwzorowanie barw. Giętkie ramię do mocowania na statywie oświetleniowym w zestawie.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOprawka oświetleniowa z żarówką 85W. Parasolka odbijająca srebrna 90cm. Statyw 71-225cm.
Towar chwilowo niedostępnyReflektor halogenowy 300W. Regulacja skupienia światła.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 300W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor Fresnela 300W. Regulacja natężenia światła.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOdpowiednik tradycyjnych 140W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyLampa typu ring. Materiałowy dyfuzor oraz mocowanie aparatu w zestawie. Moc: 90W
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa pierścieniowa fluorescencyjna o mocy 65W na giętkim ramieniu.
Towar chwilowo niedostępnyStudyjna lampa światła ciągłego z pięcioma oprawkami E27. W zestawie z lampą softbox 50X70 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hPrzeznaczona do współpracy z namiotami i stołami bezcieniowymi. Żarówka 36W. Zakres wysokości 40-50 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŻarówka 155W, E27. Odpowiednik tradycyjnej żarówki 700W. Temperatura barwowa 5500K.
Towar chwilowo niedostępnyLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 50x70. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŚwiatło ciągłe to szereg rozwiązań stosowanych z powodzeniem zarówno w filmie jak i w fotografii. Znajdziemy tu zarówno bardzo mocne lampy halogenowe z soczewką fresnela jak i energooszczędne świetlówki fluorescencyjne, panele świetlne czy najnowocześniejsze lampy i panele LED - przystosowane do współpracy ze standardowymi modyfikatorami światła. Wybór właściwego rozwiązania zależy od naszych indywidualnych potrzeb. Warto zwrócić uwagę, że oświetlenie ciągłe często stosuje się w dziedzinach fotografii, które pozwalają na długą ekspozycję takich jak np. fotografia produktowa a znacznie rzadziej w przypadku scen dynamicznych np. fotografia sportowa. W tej drugiej sytuacji znacznie lepszym rozwiązaniem będzie oświetlenie błyskowe. Z kolei niewielkie panele LED są popularnym rozwiązaniem w filmowaniu.