LOGOWANIE
X
Lampa LED 60W odpowiednik 600W standardowej żarówki. Płynna regulacja mocy. Mocowanie Bowens.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hProfesjonalne oświetlenie studyjne. Max moc 1950W. Podział pracy na 3 niezależne sekcje.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hHalogen z płynną regulacją mocy. Efektywny system chłodzenia. Pierścień mocowania modyfikatorów oświetlenia w stan. Bowens
Wysyłka w 2-3 tygodnieOdpowiednik tradycyjnych 600W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa 1000W z soczewką Fresnela. Regulacja skupienia światła.
Towar chwilowo niedostępnyLampa światła ciągłego 650 W z soczewką Fresnela. Regulacja skupienia strumienia światła.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor Fresnela 650W. Regulacja natężenia światła.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 800W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyReflektor Fresnela 1000W. Regulacja natężenia światła.
Towar chwilowo niedostępnyLampa światła ciągłego LED o mocy 100W z soczewką skupiającą. Odpowiednik halogenu 1000W.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hWyposażony w system regulacji palnika oraz potencjometr do zmian natężenia światła. Temperatura barwowa 3200K
Towar w magazynie, wysyłka do 24hUmożliwia szczególnie jasne i kontrastowe oświetlenie planu. System regulacji skupienia światła. Temperatura 3200K
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 50x70. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hŚwietlówka kompaktowa 105W - odpowiednik 500W. Temp. barwowa 5400K. Standardowy gwint E27.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hLampa na 4 żarówki E27 z softboxem 60x60. Dwie sekcje po 2 żarówki. Mocowanie dla parasolki.
Towar chwilowo niedostępnyWybór odpowiedniej lampy światła ciągłego powinien być podyktowany naszymi potrzebami. Do pewnych celów idealnym rozwiązaniem będzie znana z planów filmowych lampa z soczewką fresnela. Znajdzie zastosowanie na dużych planach zdjęciowych tworzonych na potrzeby klimatycznych scen. Tu “fresnel”, który daje możliwość regulacji skupienia wiązki światła i manipulowania wrotami będzie doskonałym rozwiązaniem. Sprawdzi się też w klimatycznych sesjach portretowych. Innego podejścia będzie wymagała sesja produktowa, której celem będzie ukazanie detali prezentowanych ubrań. W takim przypadku możemy zastosować zarówno panele świetlne jak i lampy z żarówkami fluorescencyjnymi. Nasza praca będzie łatwiejsza bo ten rodzaj oświetlenia generuje mniej ciepła. Z kolei panele LED doskonale sprawdzają się w roli lamp doświetlających podczas filmowania - niektóre z nich pozwalają nawet na regulację temperatury barwowej. Wszystko zależy zatem od celu i stylu pracy jaki preferujemy.