LOGOWANIE
X
Odpowiednik tradycyjnych 300W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hPrzeznaczona do współpracy z namiotami i stołami bezcieniowymi. Żarówka 36W. Zakres wysokości 40-50 cm.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor Fresnela 300W. Regulacja natężenia światła.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hReflektor halogenowy 150W. Regulacja jasności.
Towar w magazynie, wysyłka do 24hOdpowiednik tradycyjnych 200W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyOdpowiednik tradycyjnych 140W. Gwint E27 pasujący do lamp i paneli światła ciągłego.
Towar chwilowo niedostępnyŻarówka 155W, E27. Odpowiednik tradycyjnej żarówki 700W. Temperatura barwowa 5500K.
Towar chwilowo niedostępnyReflektor halogenowy 150W.
Towar chwilowo niedostępnyReflektor halogenowy 300W. Regulacja skupienia światła.
Towar chwilowo niedostępnyWybór odpowiedniej lampy światła ciągłego powinien być podyktowany naszymi potrzebami. Do pewnych celów idealnym rozwiązaniem będzie znana z planów filmowych lampa z soczewką fresnela. Znajdzie zastosowanie na dużych planach zdjęciowych tworzonych na potrzeby klimatycznych scen. Tu “fresnel”, który daje możliwość regulacji skupienia wiązki światła i manipulowania wrotami będzie doskonałym rozwiązaniem. Sprawdzi się też w klimatycznych sesjach portretowych. Innego podejścia będzie wymagała sesja produktowa, której celem będzie ukazanie detali prezentowanych ubrań. W takim przypadku możemy zastosować zarówno panele świetlne jak i lampy z żarówkami fluorescencyjnymi. Nasza praca będzie łatwiejsza bo ten rodzaj oświetlenia generuje mniej ciepła. Z kolei panele LED doskonale sprawdzają się w roli lamp doświetlających podczas filmowania - niektóre z nich pozwalają nawet na regulację temperatury barwowej. Wszystko zależy zatem od celu i stylu pracy jaki preferujemy.